728x90 AdSpace

22 أكتوبر 2017

يا مسهرني..يا مصورني.!

السبئي - متابعات:
فى واقعة جديدة بعد قيام شيخ بالغناء لكوكب الشرق أم كلثوم،استبدل لحن وكلمات اغنية يا مسهرني  إلى انشودة يا مصورني ..على لحن أغنية "يا مسهرنى" لكوكب الشرق أم كلثوم وبكلمات خاصة من تأليفه أنشد المبتهل "محمد صابر" 



على لحن أغنية "يا مسهرنى" لكوكب الشرق أم كلثوم وبكلمات خاصة من تأليفه أنشد المبتهل "محمد صابر" باندماج شديد "ماغفلتش عن ذكرك يوم اصفح عنى.. يا إلهى يا حى يا قيوم يا مصورنى.. أنا قلبى بيقولى الجنة هتبقاله وأنا هفضل تملى شاكر أفضاله"، بينما يتفاعل جسده مع كل حرف ينشده أمام جمهور ينصت إليه باستمتاع ويردد أحدهم من وقت لآخر "الله أكبر" من فرط استمتاعه.


يا مسهرني


ماخطرتش على بالك يوم تسال عني 


وعنيا مجافيها النوم .. النوم يا مسهرني 


انا قلبي بيسالني .. ايه غير احواله 


ويقولي بقا يعني .. يعني ماخطرتش على باله 


امال غلاوه حبك فين .. وفين حنان قلبه عليا 


وفين حلاوه قربك فين .. فين الوداد والحنيه 


يا نسيني وانت على بالي 


وخيالك ما يفارق عيني 


ريحني واعطف على حالي 


وارحمني من كتر ظنوني 


لا عنيا بيهواها النوم 


ولا بخطر على بالك يوم 


تسال عني .. 


يااااااااااا يا مسهرني 


اسال عن اللي يقضي الليل 


بين الامل وبين الذكرى 


يصبر القلب المشغول ويقوله نتقابل بكرا 


وبكرا يفوت وبعده يفوت 


ولا كلمه ولا مرسال 


وهو العمر فيه كم يوم 


وانا بعدك علي طال 


يا مسهر النوم بعنيا 


سهرت افكاري وياك 


الصبر ده دا مش باديا 


والشوق واخدني في بحر هواك هواك 


اقل لروحي انا ذنبي ايه 


يقولي قلبي حلمك عليه 


مصيره بكرا يعطف علينا 


ونبقى نعرف هجرنا ليه .. ليه ليه هجرنا ليه 


هجرنا ليه .. هجرنا ليه .. هجرنا ليه


تعال خلي نسيم الليل على جناح الشوق يسري


الهجر طال والصبر قليل والعمر ايامه بتجري


طالت الايام تعال لي قوام انا عندي كلام بدي اقوله لك


انا عندي عندي كلام وفقلبي هيام اوصفهولك


ونعيش ايام ولا في الاحلام


كلمات: احمد رامي 
ألحان: سيد مكاوي 



  • تعليقات الموقع
  • تعليقات الفيس بوك
عذراً خاصية التعليقات مغلقة حالياً
Item Reviewed: يا مسهرني..يا مصورني.! Rating: 5 Reviewed By: وكالة السبئي للانباء-سـام
عذراً خاصية التعليقات مغلقة حالياً